Teinit. Omistavat koko maailman, tietävät kaikesta kaiken ja ovat aina oikeassa. Eri keinoja käytetään äärimmäisyyksiin asti, kunnes tahtoon taivutaan. Neuvottelu saattaa olla mahdollista, mutta teinin pitää itse kuvitella olevansa päätöksentekijä, jotta myöntyminen tapahtuu. Mielenkäänteet ovat toistaiseksi mysteeri.
Noh... toki tuon voi yleistää teineihin, mutta pätee toisinaan myös aikuisiin. Toisten ihmisten mielenkäänteistä on mahdoton saada tolkkua.
VastaaPoista