lauantai 1. joulukuuta 2012

Juhlaa arjen keskelle

Tänään sain olla osana kahden kaverini ensimmäisen lapsen ristiäisiä. Oli ihanaa.:) Pikku-herra on todella rauhallisesti ja tyytyväisenä kaiken huomion keskipiste. Vaikka syli vaihtuu jatkuvasti poju vain katselee ja torkahteleekin välissä.:) Ihana lapsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti