Sosiaalisen median jäljillä
perjantai 19. lokakuuta 2012
Kaiken alku
Ensimmäinen postaus.
Tämä blogi on osa HAAGA-HELIAn Sosiaalinen media tutuksi -kurssia. Pohdintoja tulee olemaan sosiaaliseen mediaan ja mitä ikinä mieleen juolahtaa liittyen. Ei kun bloggaamaan!
1 kommentti:
Outi
24. lokakuuta 2012 klo 4.25
Tervetuloa kurssin blogiyhteisöön.
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tervetuloa kurssin blogiyhteisöön.
VastaaPoista