Monesti sitä on ajatellut, että some on ihan selvä juttu, helppo nakki, peace of cake. Kyllähän sitä Facebookia osaa käyttää!! No joo, taitaa se olla muutakin.
Kurssin aluksi meille esiteltiin kuvio sosiaalisesta mediasta. Se näytti hirveältä. Ei ole pelkästään Facebook tai Twitter, on paljon paljon muutakin. Yksi tavoite voisi siis olla yksinkertaisesti oman sosiaalisen median näkemyksen laajentaminen.
Olen jo pidemmän aikaa pitänyt mielessä LinkedIn nimisen sivuston. Kiinnostusta löytyy palveluun liittymiseen ja ajattelinkin jo hyödyntää tämän kiinnostuksen ensimmäisessä tehtävässä, jossa tulee esitellä kaksi julkista some-sovellusta. Myös Twitter:stä puhutaan jatkuvasti eri medioissa. Itselläni ei ole siitä hajuakaan. Toinen tavoitteeni on siis ainakin näihin kahteen sovellukseen kunnollinen tutustuminen. Nämä some-sovellukset ovat myös usein yrityskäytössä, joten niiden käytön oppiminen olisi varmasti myös hyödyllistä.
Eli ainakin kaksi tavoitetta. Tavoitteita tulee varmaan mieleen lisää kurssin edetessä, kunhan asiaan on kerennyt jo tutustua enemmän.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti