Nytkö jo? Oikeesti? Siis kyllä, nyt pitää aloittaa sen hieman pidemmän raportin suunnittelu ja tekeminen. Ensimmäinen suunnitelma on jo ready, kohdeyritys on tosin vielä hakusessa. Aiheena on maineriskit ja kriisiviestintä yritysvastuullisuus -teeman näkökulmasta. Ihan kiinnostavaa. Maanantaina taas viherpesuteemaryhmän tapaaminen, jossa käydään suunnitelmia läpi. Eli ei tarvitse yksin miettiä, onko tässä mitään järkeä. Tästä se lähtee.
Sinulla on hyvä ja hyvin mielenkiintoinen aihe. Viime viikkojen kestouutisesta tulee heti mieleen yksi yritys. Miten olisi Talvivaara?
VastaaPoistaMikä muuten on viherpesuteemaryhmä?
Aihe vaikuttaa mielenkiintoiselta, teetkö yksin vai parin kanssa? omaa opparia pitäisi alkaa myös kohta miettimään ja työstämään... valmiiksi jo jännittää... Onnea vaan matkaan !
VastaaPoista