Vaikka edellisessä postauksessa mainitsin, että stressin puutteessa en ollut juuri maanantain tenttiä huomioinut, ei koko juttu stressannut ollenkaan edes tenttiaamuna. Marssin rauhallisin mielin koululle, kirjoittelin neljä sivua tekstiä paperiin ja lähdin pois. Eikä tarvinnut edes huokaista helpotuksesta niin kuin joidenkin. Kiva tunne.
Koko tentti unohtui muutenkin nopeasti kaiken kivan tekemisen keskellä. Sali, vesipuistokäynti, ruoka ja ihana seura teki tehtävänsä. Koko päivä tuntui ihan lomalta. Lisää näitä!
Tänään hyvänolontunteen saa aikaan onnistunut salitreeni. Toivottavasti tuntuu huomenna jossakin niin tietää myös seuraavana päivänä tehneensä töitä!
don't stop.
push harder.
keep going.
Onnistumisia on hyvä kerätä (ja jakaa myös muille) eikä pieni stressi (tai jännitys) ole pahasta. Se auttaa keskittymään asiaan. Toivottavasti tänäänkin on hyvä päivä.
VastaaPoista