Täällä ollaan jo aika kärsivällisesti odoteltu valkoista maanpeitettä. Kerran se käväisi, mutta hävisi aivan yhtä nopeasti. Tosi masentavaa, että pahimmillaan sekä kouluun/töihin mennessä että sieltä lähtiessä on pimeää. Ainoa aurinko on hehkulamppu tai loisteputki. Lumi tekisi maisemasta paljon valoisamman. Jouluun mennessä saisi alkaa kyllä tapahtua! >:(
Samaa mieltä! Lumi kuuluu talveen. Se helpottaa kaamosta kummasti, vaikka liikenne toisinaan muuttuukin kovin eksoottiseksi.
VastaaPoista